Betöltés

Rólunk

A Utah állambeli Park City havas lejtőin, Rick Alden profi snowboard-os fejében született meg az ötlet, hogy kitörve az addigi unalmas, fekete-fehér világból, olyan színes fej- és fülhallgatókat kezdjen gyártani, melyek tökéletesen passzolnak az extrémsportvilág igényeihez .

A 2001-ben alapított garázsmárka mára globális high-tech céggé nőtte ki magát, amely olyan technológiákban jártas, mint az aktív zajszűrés (ANC), a Personalised Audio (Audiodo), a True Wireless, Music Sharing, valamint a Skullcandy védjegyévé vált, egyedi fejlesztésű Crusher termékcsalád, melyek szenzitív mélyhangokkal kényeztetik a dobhártyákat.



Missziónk

 


Azért vagyunk, hogy érezd a zenét. A koncertek első soraiért és a pályák utolsó felvonóiért. A demo felvételekért és a nagy ugrásokért. A mély ütemekért és a hajnali edzésekért. Mi nem a külső hangoknak hiszünk, hanem a belsőnek. Új zenekarokat fedezünk fel akik előre hajtanak, és régi klasszikusokat akik emlékeztetnek. Ezért fejlesztünk olyan termékeket, amik a zenéhez kapcsolnak fizikai szinten. Érezd a lelket a szövegben és a basszust a csontjaidban. Mert a zene egy érzés, egy szám az ünnepléshez, az áttörésekhez és az új alkotásokhoz. Mi nem azt akarjuk, hogy csak hallgasd a zenét. Mi azt akarjuk, hogy élvezd. 

 

 

 

 

 

 

Nemzetközi csapatunk